wtorek, 10 czerwca 2014

Wolny czas ...

Hej nadchodzi lato i mam coraz więcej czasu na pisania właśnie tutaj na blogu w wakacje będę prowadzić aż 3 blogi ! Więc roboty będzie sporo ogółem ten trzeci blog jeszcze nie jest założony ale powstanie na końcu czerwca a będzie on o Gryzoniach , czemu nie o Tfm ? Dlatego iż będę miała ich wtedy aż 3 a po co mi 3 blogi ? Dwa w zupełności wystarczą mnie jak i czytelnikom . Wracając do tematu lata i czasu wolnego , postanowiłam zaangażować się też więcej w grafikę ;) Czym się łączy grafika z latem i wolnym czasem ? O tym za chwilę . A wiec tak już od dawna robię nagłówki , np. ten nagłówek który możecie podziwiać teraz na blogu . A jesli chodzi o lato i czas wolny wraz z grafiką to możecie od czerwca zamawiać nagłówki itd. na e-mail Nataluna44@gmail.com :) Czekam na was ! Dodam jeszcze że wyjeżdżam 17 czerwca i nie będzie mnie calutki tydzień ale mam nadzieję że szybko się pozbieram po wyjeździe i wrócę :D To na tyle ponieważ i tak się już rozpisałam ./Puniaq

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz