środa, 11 czerwca 2014

Wakacje

Witam to znowu ja Olasza.Ostatnio napisałam mało postów ale wszystko przez przeprowadzkę.Bo z nią było sporo roboty ale teraz gdy już po przeprowadzce mam zamiar pisać więcej postów.A przynajmniej się postaram.Teraz będę pisała posty 1 dziennie albo co dwa dni jeszcze nie wiem jak będzie z moją organizacją czasu.A co do czasu wakacji na wakacje postów będzie mniej ale to dlatego że mam już sporo planów ale i tak będzie 3 posty w tygodniu albo 4 jeszcze nie wiem jak z moim czasem będzie ale to się jeszcze zobaczy.
A tak jeszcze wspomnę że  do szkoły będziemy chodzić 9 dni a wolnego mamy 2 soboty i dwie niedziele a przynajmniej ja mam 9 dni do szkoły bo następnego dnia po Bożym ciele mam nie do szkoły oki to będzie tyle i tak już się rozpisałam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz