czwartek, 12 czerwca 2014

Nowe blogi :)

By Puniaq
Hej wczoraj wraz z koleżanką założyłam bloga o Gryzoniach powstał on wcześniej niż pisałam w poście . A znajdziecie go tutaj . Kolejna sprawa to nowy blog autorstwa mnie i Olasz jest to blog o naszym wspólnym plemieniu (rekrutacja w weekend) A znajdziecie go tutaj. Cóż na dworze jest powyżej 30 stopni pogoda bardzo fajna ale doskwiera upał ...czasami tęsknie za zimą w takie właśnie upały a wy ? Przypomnijmy sobie chociaż  trochę zimę na małym nagłówku który znajdziecie u góry ;) Okey to chyba tyle z takich pisanych postów o moim realnym życiu dodam jeszcze że na razie nie chcę mi się grac w Transformice znudziło mi się trochę ale powinnam zacząć za niedługo grac więc wyczekujcie postów o TFM w weekend a tutaj macie zajawkę o czym będzie ...
To na tyle pa :* /Puniaq

                                                                                 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz