wtorek, 13 maja 2014

Reset..

Hej dzisiaj jestem chora więc nie poszłam do szkoły . Może to i dobrze ponieważ jestem dziś cała dla was :)
Ale wróćmy do tematu posta . Dzisiaj grałam sobie w transformice aż tu Sydoline dała taką wiadomość :
Due to a maintenance on our servers, Transformice will be unavailable during approximately an hour. We apologize for the inconvenience.
W tłumaczeniu :
Ze względu na utrzymanie na naszych serwerach, Transformice będą niedostępne w czasie około godziny. Przepraszamy za niedogodności.

Jedyne co z tej wiadomości zrozumiałam to, to że  mają problemy z serwerem i musimy poczekać około godziny na naprawę dla mnie to jest cios w plecy ... Ponieważ telewizji za bardzo nie lubię oglądać i jedyne co mi pozostaje to komputer . No ale cóż ... to chyba na tyle z tego posta dzisiaj namówię Olasz aby popisała trochę na blogu mam nadzieję że się mi to uda Pozdrawiam Puniaq

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz