poniedziałek, 19 maja 2014

Grunty w Transformice




1.Drewno - zwykła nawierzchnia po której możemy skakać i wspinać się.
2.Lód - jest to grunt po którym nie możemy się wspinać gdy jest ustawiony w pionie ale gdy jest pochylony bez trudu wejdziemy.
3.Trampolina - bez trudu możemy po niej skakać ale ze wspinaczką jest trudniej.
4.Lawa - gdy próbujemy się po niej wspinać wyrzuca nas ona za mapę
5.Czekolada - bardzo prosto się po niej wspinać z serkiem jest trochę trudniej ale myszki dają sobie radę.
6.Trawa - to , to samo co śnieg czy ziemia. Bardzo prosto się po niej wspina.
7.Piasek - jest to zwykły grunt po którym da się wspinać
8.Chmura - jest to niewidzialny dla myszek grunt nie da się po nim wspinać jedynie szaman może kłaść na niego ekwipunek (deski itp.)
10.Woda - możemy w niej pływać ale gdy wejdziemy do niej z serkiem toniemy
11.Kamień - jest to taki sam grunt jak trawa czy drewno da się po nim wspinać
12.Prostokąt - tak jak w kamieniu


Jest to poradnik z mojego starego bloga , więc widać tu rękę początkowego blogera . Z góry przepraszam że nie było "Top myszki" ale grałam w grę którą przedwczoraj odkryłam "Nostale"
Dlaczego zaczęłam w nią grać ?
  • Z jednej prostej przyczyny zaczęłam zbierać  punkty na Dogry.pl i tak napotkałam na tą właśnie grę , oczywiście nie odejdę z Transformice ale czasem może mnie nie być :)
Chyba na tym zakończymy już poradnik , mam nadzieję że pomógł początkowej myszce niedługo wstawię poradnik do Edytor map za jakieś 3 do 4 dni . Chce też podziękować za ponad 300 wyświetleń <3 Post o konkursie pojawi się już jutro w godzinach 15.00 - 16.00 wszystkich zainteresowanych zapraszam a teraz lecę grać w Transformice. Pozdrawiam Puniaq

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz