wtorek, 13 maja 2014

Po resecie ...

Hej jest już po resecie dużo się nie zmieniło. Niektóre myszki myślały że to nowy ewent ale przecież zazwyczaj dodawanie nowego ewentu trwa 5 min . Ja mam inna wersję czemu mógł być reset , 30 kwietnia był live . I to właśnie na nim myszki prosiły o mniej hackerów i lagów . Więc admini mogli nas posłuchać i dlatego był ten 2h reset . Gdy po resecie weszłam na Transformice Sydoline napisała :
Welcome back Transformice
W wolnym tłumaczeniu :
Witamy z powrotem na Transformice
Jutro postaram się stworzyć jakiś poradnik . I mam propozycje , możliwe że jak będzie 100 - 150 wejść zrobię blogową gazetkę i jak już zdążyliście zauważyć mamy, gifa po prawej stronie postarajcie się go przeczytać ;)
A teraz się z wami żegnam bo to już mój ostatni post na dzisiaj /Puniaq

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz